Хостинг серверов Minecraft playvds.com
  1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
  2. Вы находитесь в русском сообществе Bukkit. Мы - администраторы серверов Minecraft, разрабатываем собственные плагины и переводим на русский язык плагины наших собратьев из других стран.
    Скрыть объявление

Перевод [ПЕРЕВОД] OpenAudioMc - голосовой чат [1.14-1.16]

Тема в разделе "Неподтвержденные переводы", создана пользователем MrArbuz_YT, 27 авг 2021.

  1. Автор темы
    MrArbuz_YT

    MrArbuz_YT Ньюби

    Баллы:
    1
    Имя в Minecraft:
    MrArbuz_YT
    Всем привет, сегодня перевёл плагин OpenAudioMc на русский язык!

    -Скачайте плагин https://www.spigotmc.org/resources/...-music-and-effects-bungeecord-velocity.30691/
    -Установите его на сервер
    -Зайдите в config.yml
    -Замените текст конфига данным кодом(Также можете скачать его как файл):

    Код:
    messages:
      # The message a client gets when they are not connected but a sound got triggered. this can be disabled under settings
      suggest-connection: '&7&oПодключитесь к голосовому чату! Используйте /audio'
      # The message a client receives when a URL is being prepared for them to open the web client
      preparing-session: '&7&oГенерирую ссылку..'
      # The message the client gets when executing /audio of joins (if send-on-join is enabled)
      click-to-connect: '&bНажми &e&oздесь&b чтобы войти в голосовой чат!'
      # The message a player receives when a session error occurs
      session-error: '&cПроизошла ошибка. Пожалуйста попробуйте снова.'
      # A hover message for the click-to-connect message, only appears right before clicking when you mouse over it
      click-to-connect-hover: '&6Когда вы нажмёте откроется веб-сайт голосового чата'
    
    
      # The message the client gets when their audio link has expired
      click-link-expired: '&3Срок действия ссылки истк. Используйте &b/audio&3 снова.'
      # The message a client gets when their web-client has been opened
      client-opened: '&2&oВы подключились к голосовому чату!'
      # The message a client gets when their web-client has been closed
      client-closed: '&c&oВы отключились от голосового чата'
      # The message a client gets as warning that they are already connected
      client-already-connected: '&cВы уже присосединины к голосовому чату'
    
    
      # Prints the client volume when /volume is ran without arguments
      client-volume: '&6Громкость  __amount__%&7'
      # The message a client gets as confirmation for executing /volume or /vol
      client-volume-change: '&6Громкость изменена на __amount__%'
      # The message a client gets as warning that they messed up /volume or /vol
      client-volume-invalid: '&4Введите громкость от 0 до 100'
      # The message a client gets as warning that they aren't even connected
      client-not-connected: '&4Для этого вам нужно подключиться к голсосовому чату'
      # The message a client gets when they need to be connected to voice chat to do something
      voice-not-connected: '&4ДЛя выполнения команды подключитесь к голосовому чату'
      # The message a client receives when they entered an area where voicechat is disabled
      voice-disabled-here: '&7&oГолосовой чат был временно отключен в этой области'
      # The message a client receives when they entered an area where voicechat is enabled again
      voice-reenabled-here: '&7&oГолосовой чат был снова включен'
    
    
      # Message a player receives when opting into voicechat
      voicechat-enabled: '&7&oГолсовой чат включен!'
      # Messages a player receives when a player joined their voicechat range
      voicechat-added-user: '&7&o%name теперь слышит вас'
      voicechat-added-users: '&7&o%name и %count другие появились в зоне голсового чата'
      # Messages a player receives when a player got out of their voice chat range
      voicechat-removed-user: '&7&o%name теперь не слышит вас'
      voicechat-removed-users: '&7&o%name и %count другие теперь не слшат вас'
      # Message a player receives when their microphone is muted
      voicechat-mic-mute: '&7&oВаш микрофон &c&oотключен'
      # Message a player receives when their microphone is unmuted
      voicechat-mic-unmute: '&7&oВаш микрофон &2&oвключен'
      # Message a player receives when voicechat runs into a technical issue
      voicechat-service-unstable: '&7&oПредупреждение: ведутся технические работы голсового чата, ожмдайте окончания тех-работ.'
      # Message a player receives when the voicechat is back online again
      voicechat-service-recovered: '&7&oСессия голсоовго чата успешна перезагружена'
    
    
    options:
      # If set to true, the player automatically receives a link upon joining
      send-on-join: true
      # If set to true, the player gets reminded to connect (see messages.suggest-connection)
      remind-to-connect: true
      # If delay in seconds between reminding to connect
      remind-to-connect-interval: 30
      # If default radius for speakers (in blocks)
      speaker-radius: 10
      # If set to true, speakers will sync their timecodes
      sync-speakers: true
      # If set to true, regions will sync their timecodes
      sync-regions: true
      # If set to true, regions will use priorities. If this causes problems, just set it to false.
      use-region-priority: false
      # Staff will receive helpful tips and error messages when something went wrong while playing a file
      staff-tips: true
      # If you want to receive update notifications, recommended to leave it on, but turn it off if you have to for some weird reason
      notify-updates: true
      # If you want to receive announcements over things like server maintenance, highly recommended, we'll never bother you if not needed
      notify-announcements: true
      # The amount of resources you want to have preloaded in the client
      preload-resources: 7
      # Garbage collection strategy, it only removes it from the cache by default but you can set it to "DELETE" to forcefully delete data entries
      gc-strategy: INVALIDATE
      # Required distance for proximity voice chat. Must be between 20 and 70
      voicechat-radius: 45
      # Chat announcements for players to notify them of others entering/leaving their voice chat proximity
      voicechat-announcements: true
      # Changes whether to toggle your microphone while sneaking and pressing swap.
      voicechat-toggle-mic-on-swap-and-sneak: true
    
    # REDIS
    # More explanation about redis: https://help.openaudiomc.net/redis
    redis:
      # When set to true, the redis service will be enabled
      enabled: false
      # The host of your redis server
      host: localhost
      # The port of your redis server
      port: 6379
      # The password to your redis server.
      # Leave set to "none" to connect without authentication
      password: none
      # If SSL should be used to connect to your redis server (only if you have setup TLS)
      useSSL: false
      # The channel to sync with. When configured, OpenAudioMc will only sync to servers on redis with the same section
      section: event
    
     

    Вложения:

    • OpenAudioMc.txt
      Размер файла:
      6,6 КБ
      Просмотров:
      0
  2. Хостинг MineCraft
    <

Поделиться этой страницей